Wij vinden een goede relatie met onze klanten belangrijk. Toch kan het gebeuren dat u niet tevreden over ons bent. Als u het ons laat weten, dan kunnen wij er iets aan doen. Hieronder kunt u uw gegevens invullen en uw klacht kenbaar maken.

[contact-form-7 id=”317″ title=”Klacht indienen”]

Bent u niet tevreden met de oplossing?

Bent u niet tevreden met het antwoord van Attentiv – Slaets V.O.F.? Dan heeft u de mogelijkheid om de Ombudsman Financiële Dienstverlening in te schakelen. De ombudsman bemiddelt tussen u en Attentiv- Slaets V.O.F. Alleen particuliere klanten kunnen bij de Ombudsman terecht. Mocht dit nog niet tot het gewenste resultaat leiden, dan kunt u tot slot terecht bij de Geschillencommissie Financiële Dienstverlening. Dit kan tot drie maanden na de uitspraak van de Ombudsman.

Lees meer over de Ombudsman en de Geschillencommissie op www.kifid.nl

Neem telefonisch contact op tussen 8.30 en 17.00 op werkdagen via 0492 - 468 817.

Of maak online een afspraak. Wij nemen vervolgens contact met u op.

Maak afspraak

Heeft u liever dat we u op een later tijdstip terug bellen?

Laat dan uw gegevens achter en wij nemen spoedig contact met u op.

Bel me terug